Controversial TV was a television channel broadcast in the UK and Ireland, owned by independent production company Edge Media Television.

Property Value
dbo:abstract
  • Controversial TV was a television channel broadcast in the UK and Ireland, owned by independent production company Edge Media Television. (en)
dbo:broadcastArea
dbo:country
dbo:firstAirDate
  • 2008-06-09 (xsd:date)
dbo:formerName
  • EMTV (en)
dbo:language
dbo:lastAirDate
  • 2013-08-30 (xsd:date)
dbo:locationCountry
dbo:pictureFormat
dbo:shareDate
  • 2009-03-01 (xsd:date)
dbo:shareOfAudience
  • 0.000000 (xsd:float)
dbo:shareSource
  • BARB
dbo:slogan
  • Opening Your Eyes (en)
dbo:wikiPageExternalLink
dbo:wikiPageID
  • 17870185 (xsd:integer)
dbo:wikiPageRevisionID
  • 738795058 (xsd:integer)
dbp:availabilityNote
  • at time of closure
dbp:owner
  • Edge Media TV Ltd
dbp:satChan
  • 11222 (xsd:integer)
  • Channel 200
dbp:satServ
dct:subject
http://purl.org/linguistics/gold/hypernym
rdf:type
rdfs:comment
  • Controversial TV was a television channel broadcast in the UK and Ireland, owned by independent production company Edge Media Television. (en)
rdfs:label
  • Controversial TV (en)
owl:sameAs
prov:wasDerivedFrom
foaf:homepage
foaf:isPrimaryTopicOf
foaf:name
  • Controversial TV (en)
is dbo:wikiPageRedirects of
is foaf:primaryTopic of